niedziela, 29 lipca 2007

dzisiaj rano źle się czułam ale nawet nie brałam pod uwagę nie pójścia do pracy. nie miał by mnie kto zastąpić i ... Scofield. chciałam go zobaczyć. porozmawiać z nim. dlaczego? sama nie wiem ... przemogłam się, wstałam zjadłam śniadanie i pojechałam do pracy. kolejny raz.


dziś miałam mieć tylko Scofielda. gdy wchodził do ambulatorium poczułam jego oczy na mnie... tak... te oczy.. zielone... piękne i mam nadzieje że należą już do nie innej kobiety...
- dzień dobry- powiedział
-dzień dobry Scofield... co stało ci się w oko?
-hmmm... zaliczyłem łokcia gdy grałem w kosza....
-acha. mogę to zobaczyć?
-tak proszę
-wiesz że tu zginiesz jak nie będziesz uważał...
-załóżmy się. jeśli wyjdę żywy to zabiorę cię na kolacje...- popatrzyłam na niego zdziwiona- na lunch? na kawę?
-michael... to właśnie przez ten swój urok możesz narobić sobie kłopotów na spacerniaku...- michael popatrzył na mnie z lekkim zrozumieniem a ja wyszłam nic nie mówiąc. czyżbym kryła się przed uczuciem? sama niewiem... wróciłam do domu i poszłam na spacer żeby to przemyśleć.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

za zgłoszenie allexxa

Anonimowy pisze...

za zgłoszenie allexxa

Anonimowy pisze...

za zgłoszenie allexxa

Anonimowy pisze...

za zgłoszenie allexxa

Anonimowy pisze...

za zgłoszenie allexxa

Anonimowy pisze...

za zgłoszenie allexxa

Anonimowy pisze...

za zgłoszenie allexxa

Anonimowy pisze...

za zgłoszenie allexxa

Anonimowy pisze...

za zgłoszenie allexxa

Anonimowy pisze...

Hej! Sorry że nie było mnie ale mieszkam na wsi i są teraz żniwa, pomagam rodzicom, wiesz. Chętnie cię bliżej poznam ale dość rzadko jestem na necie, a w piątek jadę na tydzień nad morze. Ale podam ci mój numer gg to może kiedyś mnie złapiesz :) 9750345 Pozdrawiam! U mnie też niedługo nowa notka, właśnie mam zamiar zabrać się do pracy. Pa, pa!

Anonimowy pisze...

Tak! Mam komórke. Ale ja muszę oszczędzać trochę. A ty masz w jakiej sieci?

Anonimowy pisze...

Ja mam w taktaku. A nie możesz sobie założyć konta na gg?

Anonimowy pisze...

A może podać ci koleżanka? Bo ktoś wejdzie i dla żartów będzie do mnie dzwonił...

Anonimowy pisze...

NO TU GRZEGORZEK ! NO FAJNY BLOG I TY TEZ ;) I WPADNE KIEDYS LASECZKO ;) A JAK TU BYLEM KIEDYS TO BYL LINK DO TAKIEJO BLOGA CO TAM O TAKIM GOSTKU BYLO I ZE ON AJEST W TAKIM SERIALU I O TYCH BYLO CO JESZCZE W PILKE GRAJA CZY COS I BYM SE JESZCZE WESZED TAM ALE TU LINKA NIE MA A BYL!TO DAJ TO SE TAM WEJDE I DO CIEBIE LASKA TEZ

Anonimowy pisze...

NO FAJNY TY JESTES!I DALAS TEGO LINKA I SE WESZEDLEM TAM I JEJ KOMA DALEM.WY OBIE JESTESCIE SUPER ALE TY TO NORMALNIE LASECZKA TAK ;}