sobota, 4 sierpnia 2007

rozruchy2

jego zielone oczy uspokoiły mnie. ale czy mu ufać? nie miałam wyboru...
-złap mnie za ręke!- krzyknął
złapałam się jego ręki i on szybko wciągnął mnie na górę.
-musimy iść obok tych przewodów- powiedział i lekko dotknął mojego ramienia a ja mimowolnie odsunęłam się od niego.
- nie bój się. nie zrobie ci krzywdy...- szepnął i popatrzył na mnie z... sama niewiem co to było... szliśmy długo aż zaczęło brakować mi tchu.
- wszystko dobrze? - zapytał michael
-tak- skłamałam
szliśmy jeszcze trochę aż zaczęło mi się robić słabo.
-wiesz co michael... chyba potrzebuję chwilki...
-to już nie daleko ale jeśli chceż to możemy odpocząć.
-tak...
siedzieliśmy tak w milczeniu aż odezwał się michael:
-byłaś kiedyś w Baji?
-nie
- tam, jest pięknie! 50centów za piwo a w promocji 25... hamak na pokładzie statku...
popatrzyłam na niego nieprzytomnie.
-a może byłaś w tajlandii?
-nie
- tajlandia jest świetna!
-michael jeśli chceż mnie uspokoić to marnie ci to idzie...
- ale przynajmniej próbuje- odpowiedział ze śmiechem.
-michael?
-tak?
- dlaczego tu jesteś?
-nie rozumiem...
- nad stropem. ryzykując życie...
- potrzebowałaś pomocy i... przyszłem po ciebie.
- a s kąd znasz te drogi? przejścia?
- pierwszym zadaniem jakie mi tutaj przydzielili było czyszczenie toksycznych pleśni więc jestem zapoznany z terenem
-mam nadzieje że miałeś maskę- powiedziałam cicho
- proszę?
- mam nadzieje że miałeś maskę...
-tak... miałem maskę...- powiedział i ruszyliśmy ale michael nagle się zatrzymał. i... nagle ze stropu wychyliła się gowa więżśnia któremu wbiłam strzykawkę! mike kopnąg go i mogliśmy uciekać dalej. mike zeskoczył z jakiejś wysokości ale ja na myśl że mam zeskoczyć dostawałam ciarek więc michael wziął mnie na ręce. gdy już byłam na ziemi michael zaczął na mnie patrzyć tymi zielonymi oczami. ja też patrzyłam na niego. czułam jego oddech i chciałam żeby ta chwila ciągnęła się wieki ale...


CDN

4 komentarze:

lili pisze...

HEJKA :) FAJANA NOTECZKA :) JEŚLI MOŻESZ WPADNIJ NA MOJEGO BLOGA ( TEGO Z BLOGGERA ) I ZOSTAW KOMCIA :) DODAŁAM FILMIKI I POSTY.SĄ TEŻ ANKIETY ALE NIE WIEM CZY CI SIĘ WYŚWIETLĄ BO MI NIE CHCĄ A ICH SIE NAWET USUNĄĆ NIE DA :( NO TO WPADNIJ :)

Anonimowy pisze...

thx za komcia :) a co nio nio nio ? a ankieta jest? a idziemy jutro?napisz w komciu

Anonimowy pisze...

Hejka! Super notka! Wiesz, na prawde z przyjemnoscia czytam twoje notki. A ta jest szczegolnie fajna, no bo jest romantyczna scenka... hmmm... Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

MMMM........JAKIE TO ROMANTYCZNE.PRZYJEMNY BLOG